Коли ми говоримо про дистанційне навчання під час карантину, то зазвичай
дивимося на все очима дітей і батьків.
Постало питання, яким чином краще організувати дистанційне навчання у
закладі? Який інструментарій для цього потрібний? Яку вибрати електронну
платформу для організації навчання за дистанційною формою? З чого почати
організацію такого навчання?
Нелегкими були наші перші спроби. Дуже багато виникало питань у вчителів,
батьків, учнів. Але зробивши перші кроки, ми зрозуміли, що дистанційна освіта —
досить цікава та незвичайна форма навчання, і з кожним тижнем вона
вдосконалюється й розширюється. А ще сподіваємось на те, що успішний досвід
дистанційного навчання інших країн буде використаний і у нас, і наші здобувачі
освіти завжди зможуть отримувати освіту у найбільш зручний для них спосіб.
Виконання навчальних планів освітніх програм здійснюється педагогами
закладу шляхом використання таких форм дистанційного навчання: використання
освітніх платформ та онлайн-ресурсів («Мій клас», «Classtime», «На урок»,
«Всеосвіта»); проведення вебінарів, конференцій, онлайн-консультацій (Zoom,
Skype); електронну пошту, Google форми, чати Gmail та Viber; перегляд Всеукраїнських
онлайн уроків, відео уроків. Педагоги створили вайбер-групи та постійно
перебувають на зв’язку з учнями.
Здобувачі освіти самостійно вивчають матеріал та надсилають виконані
завдання. І тут потрібно подякувати, віддати шану, в першу чергу, батькам
вихованців, які підтримують своїх дітей, хвилюються, телефонують, радяться з
вчителями, адміністрацією закладу.
Однією із нагальних проблем є те, що не всі учні мають необхідні технічні
засоби та належний доступ до інтернету. А ми, вчителі, повинні їм посприяти у
засвоєнні навчального матеріалу, підтримати, дати можливість їм повірити у свої
сили і можливості.
Тільки така тісна співпраця учителів, батьків, учнів дають змогу
дистанційно навчатися в тих умовах, які склалися в нелегкий для нас час.
0 comments:
Дописати коментар