четвер, 23 квітня 2020 р.

Дистанційна освіта — незвичайна форма навчання


Коли ми говоримо про дистанційне навчання під час карантину, то зазвичай дивимося на все очима дітей і батьків.
Постало питання, яким чином краще організувати дистанційне навчання у закладі? Який інструментарій для цього потрібний? Яку вибрати електронну платформу для організації навчання за дистанційною формою? З чого почати організацію такого навчання?
Нелегкими були наші перші спроби. Дуже багато виникало питань у вчителів, батьків, учнів. Але зробивши перші кроки, ми зрозуміли, що дистанційна освіта — досить цікава та незвичайна форма навчання, і з кожним тижнем вона вдосконалюється й розширюється. А ще сподіваємось на те, що успішний досвід дистанційного навчання інших країн буде використаний і у нас, і наші здобувачі освіти завжди зможуть отримувати освіту у найбільш зручний для них спосіб.
Виконання навчальних планів освітніх програм здійснюється педагогами закладу шляхом використання таких форм дистанційного навчання: використання освітніх платформ та онлайн-ресурсів («Мій клас», «Classtime», «На урок», «Всеосвіта»); проведення вебінарів, конференцій, онлайн-консультацій (Zoom, Skype); електронну пошту, Google форми, чати Gmail та Viber; перегляд Всеукраїнських онлайн уроків, відео уроків. Педагоги створили вайбер-групи та постійно перебувають на зв’язку з учнями.
Здобувачі освіти самостійно вивчають матеріал та надсилають виконані завдання. І тут потрібно подякувати, віддати шану, в першу чергу, батькам вихованців, які підтримують своїх дітей, хвилюються, телефонують, радяться з вчителями, адміністрацією закладу.
Однією із нагальних проблем є те, що не всі учні мають необхідні технічні засоби та належний доступ до інтернету. А ми, вчителі, повинні їм посприяти у засвоєнні навчального матеріалу, підтримати, дати можливість їм повірити у свої сили і можливості.
Тільки така тісна співпраця учителів, батьків, учнів дають змогу дистанційно навчатися в тих умовах, які склалися в нелегкий для нас час.


0 comments:

Дописати коментар