вівторок, 8 лютого 2022 р.

Новий освітній простір… Який він? Мотивуючий? Вимога сучасності?

 

#Новий освітній простір…

Який він?

Мотивуючий?

Вимога сучасності?

У Цукрозаводському закладі загальної середньої освіти І –ІІІ ступенів – закладі позашкільної освіти – це ключовий чинник НУШ, що передбачає зміни не лише у змісті освітніх програм, а в першу чергу – у ключових підходах до освітнього процесу, де освіта переходить від одноманітного стандартизованого підходу – до дитиноцентризму та особистісної орієнтації,  від повідомлення інформації – до розвитку життєвих компетенцій, до педагогіки партнерства.

Наявність сучасного безпечного, комфортного, мотивуючого простору, місць для спілкування, спільного відпочинку та спільних проєктів, які учні можуть реалізовувати в рамках навчальних програм, позашкілля та інших громадських ініціатив – це запорука успіху сучасного закладу освіти.

Саме такий шкільний багатофункціональний простір, що мотивує учнів навчатися, щодня створюють усі учасники освітнього процесу нашого закладу.

Навчити дітей читати – сьогодні це одне з найважливіших завдань школи. Тому формування читацької компетентності є дуже важливим. Ця компетентність важлива не лише для успішного навчання у школі, але і в подальшому житті. Проблеми з розумінням текстів, знаходженням, інтегруванням та оцінюванням наявної в них інформації можуть виникати під час читання художніх творів та інших текстів. Читання – це унікальний феномен культури, який пов'язаний як з індивідуально-психологічними особливостями особистості, так і соціальними факторами. Читацька культура є складовою загальної культури людини, читацьких компетенцій і комплексу знань, яка передбачає засвоєння інформації. Необхідними умовами підвищення якості з керування читанням є систематичність, креативність і мотивація. Тож  для цього в закладі створено затишний та заохочувальний куточок читання.

А творчій самостійній, експериментальній діяльності наших дітей, яка проявляється у вигляді імпровізацій і створення малюнків, вишивок, ліпних виробів, художніх композицій, аплікацій сприяють локації для покрокового малювання та галерея відомих художників.

Виховний простір закладу освіти - це середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Робота ГПД в нашому закладі дає дітям багато: всебічний розвиток творчих здібностей, набуття навичок самостійного навчання, гармонійно сплановане дозвілля, здоров'язберігаючий режим, формування соціально-значущих навичок, спілкування з однолітками.

Щоб все це було реалізовано вихователі групи продовженого дня разом із вихованцями створюють ігрові локації, які оптимально сприяють розвитку компетентностей учнів та створенню атмосфери довіри і взаєморозуміння.

Тож освітній простір Цукрозаводського закладу загальної середньої освіти І –ІІІ ступенів – закладу позашкільної освіти Приютівської селищної ради є багатофункціональним гнучким середовищем, що сприяє різним формам роботи, мотивує до навчання, є сучасним, комфортним, безпечним!

Заступник директора з виховної роботи Гюльнара Лубенець









0 comments:

Дописати коментар